Ашық сабақ
Компьютердің қосымша құрылғылары слайд көшіру
ПӘНІ |
Информатика |
Сынып |
5 |
Сабақтың тақырыбы |
Компьютердің қосымша құрылғылары |
|
|
Жалпы мақсаттар |
Компьютерге қосылатын қосымша құрылғылардың қызметімен, алғашқы және қазіргі ақпарат тасығыштар жайында танысады.Ақпарат тасығыштардың әртүрлілігін көрсету. |
|
|
Оқыту нәтижелері: |
Көп тараған қосымша құрылғыларды сыртқы пішініне қарап анықтауды, оның қызметі мен сипаттамаларын, «ақпарат көздерінің ақпараттық сыйымдылығы» түсінігін біледі. |
|
|
Сабақтың әдісі: |
ОЖТ (оқытудынжаңатәсілдері): Топтық жұмыс, зерттеушілік әңгіме СТО: Блумтаксономиясыжоғарыжәнетөменгідеңгейсұрақтары АКТ: интерактивті тақта, электрондық оқулық ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық): таныстырылым қорғау ОҮБ: (формативті) Дарынды және талантты балалард ыоқыту: Деңгейлік тапсырмалар |
|
|
Көрнекілігі |
ДК, интерактивтітақта, ЭО, деңгейлік тапсырмалар, стикер, түрлі түсті қалам, сызбалар. |
|
КЕЗЕҢДЕРІ
|
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ |
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |
БАҒАЛАУ |
Ұйымдастыру кезеңі (2 минут) |
Қызығушылықты ояту. Ұйымдастыру. Сергіту сәті Ойсананы
арттыру, Қима қағаздар арқылы топқа бөлінеді
|
Оқушылар дөңгелектеп тұрып өлең жолын айтады.
Сергіту сәтін орындайды
Қима қағаздар арқылы топқа бөлінеді. І топ – Компьютердің қосымша құрылғылары(Принтер) ІІ топ – Ақпарат тасуыштар (Диск)
|
|
(3 минут)Миға шабуыл. 1.«Өзіңді тексер» (Үйтапсырмасы)
|
Бақылау сұрақтары: 1.Компьютердің негізгі құрылғыларын ата? 2. Компьютердің негізгі құрылғысына тышқан неге кірмейді? 3. Ақпаратты ұзақ уақыт сақтау үшін қолданатын жады түрі қандай? 4. Компьютер өшірлгеннен кейін ақпарат жедел жадта сақтала ма? 5.Компьютердің жүйелік блогы құрамына кіретін құрылғыларды ата?
|
Сұрақтарға жауап бере. |
Бағалау 1 сұр – 1 стикер |
Түсіну Мағынанытану (15 минут)
|
Слайдтағы суреке қарап, Топ тапсырмалары: I тобына – Компьютердің қосымша құрылғылары II тобына – Ақпарат тасығыштар
|
|
Топтар бірін –бірі бағалау критерийі бойынша бағалайды. |
Қолдану (10 минут) |
Тапсырмалар үштопқаберіледі. 1.Семантикалық карта «құрылғылардың жүйелік блокта орналасу сәйкестігін анықтау» толтыру.
|
Топтар тапсырмаларды орындайды. |
Әр дұрыс сұрақ стикер мен бағаланады. |
Талдау. 5 минут |
|
|
Дұрыс жауабын тапқан оқушы стикер алады. |
Сергітусәті (1 мин) |
Тақтадан денежаттығуларын көрсету |
Дене жаттығуларын жасайды. |
|
Жинақтау. 5 минут |
Әр топқа практикалық тапсырма. І –ІІ топ жүйелік блокқа қосымша құрылғыларынқосады.
|
|
Топтар саусақтар мен бағаланады. |
Үйтапсырмасы 2 минут |
Үйге: тақырыпты оқу. 5-сыныптың информатика оқулығынан 49 беттердегі тест жұмысы. |
||
Бағалау Уақыты: 2 мин |
Формативті (қолбелгісіарқылы) бағалауларжәне жинағанстикерлерібойынша бағаланады. |
||
Дерек көздер |
Е. А. Вьюшкова, Н. В. Параскун «Информатика-5» оқулығы, «Арман-ПВ» 2013, «Әдістемелікнұсқау», Дидактикалық материалдар (практикум), Интернет материалдары |
Топтар бірін –бірі бағалау критерийі бойынша бағалайды.
1.Тақырып мазмұныныңашылуы.
2. Толық, түсінікті жеткізілуі.
3. Көркем-делуі.
4. Сөздік қоры.
5. Рөлде ойнауы -
«Қолдану» теориясы (8мин)